Керівництво соціальної мережі Вконтакте розглядає можливість впровадження лайків-пожертвувань на користь авторів творів, розміщених в мережі.
“Цікаво було б зробити для таких постів додатковий різновид лайків вартістю в один голос, що надходять на рахунок автора, і подивитися, скільки набереться …”, – написав технічний директор “Вконтакте” Микола Дуров в обліковому записі прес-секретаря ресурсу Георгія Лобушкіна.
Нагадаємо, зараз голоси у “Вконтакте” використовуються як віртуальна валюта соцмережі, наприклад, на них можна купити подарунки для друзів. Користувачі оплачують голоси в рублях за допомогою смс, різних терміналів або кредитної картки.
Як повідомляє видання Digit.ru з посиланням на заяви представників соцмережі, засновник ресурсу Павло Дуров підтримав ідею пожертвувань: “Після того, як накапає певна сума, укладати авторський договір і висилати кредитку”. З листування керівників випливає, що робити пости з лайками-пожертвами можна тільки правовласникам – “інакше знайдеться багато охочих монетизувати чужий контент”.
За словами Миколи Дурова, самі пожертви в підсумку підуть спільноті або користувачеві-авторові без розбивки за окремими постами. При репості прив’язка грошового лайка до первісного автора повинна зберігатися.
“Потрібно, щоб грошовий лайк ставився в один-два кліки, як при відправці подарунка, і використовував голоси”, – зазначив Микола Дуров.
За матеріалами: biznesoblast.com