У переліку – «Торчин», WOG та «Руна».
Видання «Новое время» спільно із MPP Consulting оприлюднило рейтинг сотні найдорожчих торгових марок в Україні, – пише Волинь24.
У списку – три волинські торгові марки.
Зокрема, на 18-му місці – «Торчин» (продукти харчування). Вартість бренду оцінили у 98 мільйонів доларів.
На 30-й позиції – WOG (паливо та енергетика, 47 мільйонів). На 79-му місці – ТМ «Руна» (продукти харчування, вартість – 8,8 мільйона).
Лідирує у рейтингу ТМ «Моршинська», що вартує 507 мільйонів доларів.
Вартість кожного бренду визначала компанія MPP Consulting . В основі методології оцінки – фінансові результати компаній-власників марок, а також фактори, які можуть впливати на вартість бренду: географія продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, інвестиційна привабливість галузі, пише Волиньпост.
Загальна вартість сотні українських брендів – 4 мільярди доларів.