Яку небезпеку становлять “сірі” мобільники

0
435

Яку небезпеку становлять "сірі" мобільники

Мобільні телефони, що не пройшли офіційної сертифікації в Україні, функціонують, але не повною мірою. Крім того, такі телефони неможливо офіційно обслуговувати у нашій країні.

“Відрізнити неофіційний телефон можна лиша за IMEI-кодом. На спеціальній наліпці є позначка UA UCRF. Наприклад, на техніці Samsung також можна подивитися на код моделі (Model code), який розміщений на заводській наклейці. За останніми літерами можна визначити офіційність продукту. В Україні несертифікована техніка може некоректно працювати, – розповів Gazeta.ua Андрій Ярмошук, менеджер із продуктового маркетингу категорії мобільних пристроїв Samsung Electronics Ukraine. – Неофіційно імпортовані телефони не підтримують локальних сервісів, мови, не підлягають безкоштовному сервісному обслуговуванню під час гарантійного періоду. Також компанія не несе відповідальності за некоректну роботу неофіційних пристроїв у мережах локальних операторів”.

Основна різницями між “сірою” та “офіційною” технікою полягає у схемі імпорту. “Сіра” – це техніка, імпортована за заниженою вартістю або з неправильно заповненими специфікаціями чи назвою бренду для ухилення від сплати податків.

“Імпортована таким чином техніка не проходить усі необхідні процедури перевірки та сертифікації. Порушують процедуру контролю якості та відповідальності перед покупцем”, – розповіла Вікторія Глущенко, керівник напрямку телеком компанії COMFY.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Львівські студенти випустили історичний мобільний додаток

Залишається питання програмного забезпечення, яке також локалізують під конкретний регіон, і від якого залежить оновлення програмного забезпечення. Іноді виробник програмно обмежує використання телефону поза межами визначеної географії. Таким чином, покупець може отримати функціонально недосконалий апарат.

“Основні ризики для користувача – відсутність гарантій якості та сервісного обслуговування від офіційного виробника, відповідальність лише на продавці. У такому випадку ключовою для покупця є довіра до магазину чи торговельної мережі, де він купує товар та куди можна звернутися з претензіями – наскільки давно цей гравець на ринку, яка в нього репутація, чи є служба підтримки клієнтів”, – каже Вікторія Глущенко.

Щоб уникнути труднощів з експлуатацією у майбутньому, фахівці радять перевіряти до покупки, чи телефон офіційний.

Джерело: gazeta.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here