Нововолинці, будьте пильними: під акційною покупкою в місцевих супермаркетах може критися обман

0
1814

Серед великої кількості масмаркетів, у будь-якому місті, зокрема, і в Нововолинську, є багато таких, котрі приваблюють покупців різноманітними акціями та спеціальними пропозиціями, які згодом, при розрахунку на касі, виявляються фейковими.

Уже не вперше супермаркет “Вопак” обманює своїх покупців, виставляючи на полиці товар під “липовими” акціями, мотивуючи це рядовими відмовками на кшталт: “акція застаріла, ми забули поміняти етикетку, цей товар не входить до акційної продукції…” А от законодавство в такому випадку цілком і повністю на боці покупця.

Ви не змушені переплачувати за той товар, який для себе обрали за більш вигідною пропозицією, тільки тому, що персонал магазину стверджує, що вони просто забули поміняти цінники. Покупець має право платити ту ціну, яка зазначена під товаром.

Проте, не все так просто. Ми обираємо товар, щоб зекономити, однак згодом, вже оплативши його, виявляється, що ніякою економією тут і “не пахло”. Зокрема, ми не одноразово чули скарги нововолинців, що схожі ситуації часто зустрічаються в місцевому “Вопаці”.

Аби розібратися, ми завітали в цей супермаркет та перевірили, чи правдиві звинувачення. І одразу ж наткнулися на подібну ситуацію. Купуючи в магазині продукцію за акційною пропозицією, отримали обман, байдужість та грубість з боку персоналу. Попри те, що супермаркет обслуговує тільки одна каса, нам так і не вдалося дізнатися, чому два однаковісіньких йогурти пробили по різній ціні. Хоча, на вітрині красувалися яскраво-червоні цінники з позначкою “акція”.

Упродовж півгодини ми марно намагалися отримати хоч якісь пояснення та повернути переплачені кошти. Проте, касир незважаючи на наші прохання і зауваження, продовжувала обслуговувати наступних клієнтів. Врешті, на наші численні обурення касир відповіла, що продукція різна, тому й відрізняється в ціні. Але ж, етикетки на йогуртах та цінники говорили протилежне. Коли закінчилися всі поверхневі відмовки касира, ми попросили книгу скарг і пропозицій, якої, до речі, на відведеному для неї місці не виявилося. Згідно із законодавством, вона повинна знаходитися у вільному доступі для кожного покупця. Також на робочому місці не було ні адміністратора, ні будь-кого з керівництва. А охоронець, до якого відіслала нас касир, відповів, що йому до цього немає ніякого діла.

Прикро, що в нашому місті трапляються такі випадки, і нововолинці стають жертвами байдужості, шахрайства та жадібності. Тож, купуючи товар, будьте уважними, не дозволяйте наживатись на собі.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here