Нововолинське інтернет-видання публікує сумнівні рейтинги однієї з партій та кандидата

0
453

Чим ближче вибори, тим більше користувачів соцмереж атакує реклама. Нові соціологи з’явилися, які добре малюють «потрібні» комусь результати. Про псевдосоціологію, сайти-сміттярки, заказуху (джинсу) та маніпуляції із даними розповідає Район.Володимир із посиланням на По той бік новин.

Зокрема, проєкт розповідає про те, що волинське інтернет-видання «Буг» опублікувало новину із таким от заголовком: «За даними опитування виборців у Володимирі лідирує Ігор Пальонка та партія «За Майбутнє», в той же час половина людей ще не визначилася».

«Найцікавіше перше речення: «БУГ отримав результати одного соцопитування, яке проводили на початку серпня у Нововолинську представники однієї з громадських організацій».
Громадська організація проводила соцопитування? А вона точно знає, як проводити соцопитування, щоб вони були репрезентативними? А яка саме організація проводила? Назва є? А якими методами керувалися? Чому тільки БУГ отримав цю інформацію? Яким чином? Де ще її можна глянути? Немає жодних даних, окрім сумнівних рейтингів. Тому вірити не варто. Потрібно робити висновки», – йдеться у повідомленні.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here