За минулий рік у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів зареєстровано 123 звернення з питань захисту прав споживачів.
На виконання Закону України “Про захист прав споживачів” та з метою роз’яснення норм і положень законодавства про захист прав споживачів, попередження порушень прав споживачів, розгляду скарг і проведення просвітницької роботи серед споживачів, суб’єктів підприємницької діяльності щоденно у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів проводиться прийом громадян з питань захисту прав споживачів. Про це пише сайт міськради.
Після розгляду справ покупцям повернуто коштів на суму 43 тисяч 950 гривень, у п’яти випадках проведено обмін неякісного товару на якісний, в 1 випадку відмовлено з вини споживача.
Найбільш актуальними залишаються питання щодо мобільних телефонів, побутової техніки, товарах, куплених у інтернет-магазинах, а також ті, що стосуються надання послуг.