Вчені знайшли «генетичний перемикач», що контролює старіння

0
584

Вчені з Північно-Західного університету в США знайшли спосіб вимкнути «генетичний перемикач», який спричиняє старіння в черв’яків. Відкриття дало надію застосувати даний метод на людях.

Новину повідомляє Science Alert. Передає «Преса України».

Поки це відкриття не дасть нам ключ до безсмертя, воно все ж таки може привести до створення нових способів, які допоможуть зробити нас більш продуктивним і активним в старшому віці.

За даними дослідження, цей «генетичний перемикач» автоматично перевертається, коли черв’як досягає статевої зрілості. Вчені виявили, що в стресовий період, щоб захистити клітини і зберегти життєво важливі складні білки і функції, так званий датчик переключається.

Це допомагає черв’яку краще контролювати знос організму, таким чином контролюючи і старіння.

Звичайно, черв’якам далеко до людей, але дослідники стверджують, що даний метод можна використати по відношенню до інших тварин. Ключовий момент пов’язаний з розмноженням, якщо наступне покоління народжується, то нинішнє має вийти з колії.

Старший автор дослідження Річард Морімото зазначив, що «у системі, в якій ми дійсно можемо робити експерименти, ми побачили, що перемикач є дуже точним по відношенню до старіння … Наші результати показують, що має бути спосіб, який допоможе виключити цей генетичний перемикач і захистить наші старіючі клітини, збільшуючи їх здатність до протистояння стресу».

Таким чином, можливо, з часом ми зможемо відтворити такий опір для наших власних клітин.

Також Морімото особливо підкреслив, що для суспільства не було б нічого кращого, як залишатися здоровими і продуктивними протягом більш тривалого періоду.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here