Facebook таємно маніпулював емоціями людей в рамках психологічного експерименту

0
484

Психологи провели соціальний експеримент, змінюючи розташування в новинній стрічці користувачів Facebook, щоб дізнатися, як емоції інших людей впливають на авторів записів. Виявилося, чим позитивніші новини друзів, тим радісніше записи у самого користувача.

Соціальна мережа Facebook провела експеримент спільно з психологами з журналу PNAS, змінюючи число позитивних або негативних записів в новинній стрічці. Виявилося, залежність прямо пропорційна: чим більше позитиву навколо, тим більше позитивних записів на сторінках у користувачів. В маніпуляції Facebook, самі того не підозрюючи, були залучені близько 700 тис. людей.

Протягом семи днів наукові співробітники журналу, який видає Національна академія наук США, редагували стрічки новин користувачів. Одночасно проводилися два експерименту. Першій половині випробовуваних довелося прийняти через новини у соцмережі підвищену частку негативу, іншим же пощастило, і у них в оновленнях з’являлося більше число позитивних новин, ніж зазвичай.

«Коли кількість позитивних фраз було зменшено, люди рідше публікували позитивні статуси, коли ж новинні стрічки набували негативних записів, то це давало протилежний ефект. Результати експерименту свідчать про те, що емоції, висловлені користувачами в Facebook, впливають на наші власні», — розповіли автори опублікованого дослідження з університету Корнелла і Каліфорнії.

Це перший у своєму роді масовий експеримент, проведений в соціальних мережах, який на практиці підтвердив, що соціальні мережі мають вплив на наше мислення й емоції. І хоча відсоток позитивних записів при редагуванні оновлень зростав всього на 0,1 %, вплив все одно набуває значних масштабів, адже кількість користувачів соціальної мережі Facebook досягла вже 1,3 млрд осіб.

http://cikavosti.com

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here