В Україні автомобілістам будуть платити за старі машини.
Уряд затвердив зміни в закон України “Про утилізацію транспортних засобів”, повідомили в прес-службі асоціації “УкрАвтопром”.
Запропоновані зміни передбачають скасування обов’язкової наявності системи екологічного менеджменту, сертифікованої за стандартами ISO серії 1400, для пунктів розбирання транспортних засобів.
Читайте також: В Україні стали виготовляти майже вдвічі менше машин
Також документом передбачено фінансування за рахунок коштів бюджету запровадження компенсаційних механізмів для власників авто, які передаються на утилізацію, а також заходів з прийому, розбирання і утилізації вибулого з експлуатації транспорту.
Зазначимо, що Кабмін ще в кінці минулого року запропонував фінансувати за рахунок бюджету запровадження компенсаційних механізмів для власників транспортних засобів, які передаються для утилізації. Українцям вирішили платити за здані в утиль старі машини.
“Щоб власники могли отримувати компенсацію за рахунок держбюджету, необхідні кошти мають бути передбачені в держбюджеті. Внести до бюджету цей рядок можна тільки після ухвалення Радою закону. Але він не прийнятий, а в держбюджеті-2014 передбачено лише 960 млн грн, і зовсім не для виплат компенсацій господарям, а на утримання міфічних 100 пунктів з прийому авто для утилізації. З 1 вересня (дня, коли набув чинності закон про утилізацію), жоден дурень, безкоштовно свою машину, яка вийшла з ладу, не здав державі. Мій прогноз: за 2014 р. жодна людина на таке не піде. Чому господар повинен здавати машину державі даром, якщо може відвезти її на одну з 10 тисяч так званих “розборок” і отримати за металобрухт і запчастини живі гроші? У нас зараз практично 90% запчастин отримують таким способом”, – заявив “Вестям” генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко.
Джерело: tsn.ua