Вчені з’ясували , чому в організмі людини поширюється рак

0
1318

Вчені вважають, що вони з’ясували, як і чому в організмі людини поширюється рак. На думку медиків, це відкриття може стати вирішальним у розробці ефективного лікування онкологічних захворювань.Дослідження, яке деякі вже назвали проривом, здатним врятувати мільйони життів, виявило механізм, відомий як “ефект погоні”, коли хворі і здорові клітини слідують одна за одною по всьому організму.Відкриття дослідників з Університетського коледжу Лондона (University College London) може призвести до появи революційної терапії, яка буде блокувати активність ракових клітин і локалізувати пухлину в одному місці. Дослідники стверджують, що їх відкриття дозволить “відносно легко” заблокувати цей ефект. Рак забирає більше 150 000 життів кожен рік у Великобританії, проте, як зауважив прес-секретар дослідницької групи, професор Роберто Мейр (Roberto Mayor), в основному люди гинуть через вторинні пухлини.”Більшість смертей не пов’язані з формуванням первинної пухлини. Більшість людей помирають від вторинних пухлин, що з’являються з перших злоякісних клітин, які “подорожують”по тілу і нападають на життєво важливі органи, такі як легені або мозок”, – заявив він журналістам Mail Online і додав: “Це відбувається тому, що ракові клітини мають можливість подорожувати по організму. Ніхто не знав, як і чому це відбувається, проте наше відкриття, судячи з усього, розкриває цю загадку і допомагає зупинити цей процес. Якщо це так, то буде відносно легко розробити ліки, яке перешкодять взаємодії ракових клітин зі здоровими “.У своєму дослідженні вчені використовували два типи ембріональних клітин для імітації ролі ракових і здорових клітин. Ключем до відкриття стало виявлення причини – чому ракові клітини прикріплюються, в першу чергу, до здорових клітин. Вчені імітували те, що відбувається в організмі хворих на рак за допомогою порівняльних типів клітин і спостерігали за їх поведінкою. У Британському центрі по боротьбі з онкологічними захворюваннями відкриття було сприйнято з великим оптимізмом. Однак доктор Кет Арні закликала до обережності.Вона розповіла Daily Telegraph: “Це дослідження допомагає зрозуміти деякі фундаментальні біологічні процеси, які демонструють процес переміщення клітин в людському тілі, однак поки вчені вивчили процес тільки на ембріонах жаб і риб. Так що нам належить ще довгий шлях, щоб зрозуміти, чи можуть ці знання допомогти в лікуванні людей, які страждають від онкологічних захворювань “.

За матеріалами global-news.com.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here